Joga

Joga je pot, ki jo izberemo, ko želimo v svoje življenje vnesti boljše zdravje, boljše počutje in več ravnovesja.

Prednosti redne vadbe so med drugim:
– izboljšana gibljivost,
– boljša zbranost,
– povečan mišični tonus,
– izboljšana telesna drža,
– znižan pritisk v krvi,
– izboljšano splošno počutje,
boljši spanec.

Joga prek spleta

V času, ko smo primorani večji del časa preživeti za zaprtimi vrati, pride vadba joge še kako prav.

PON in PET ob 09:00

Pri vadbi se osredotočamo na položaje telesa, ki krepijo mišično strukturo, raztezajo celotno telo in sproščajo pretok energije po telesu. Velika sestavna dela vadbe sta tudi dihanje in meditacija – k redni vadbi pristopamo celostno, tako duševno, kot tudi telesno in mentalno.

Vadba joge je odličen način kako priti do ravnovesja, razumevanja svojega telesa in uma.

Navkljub nešteto mnogim priljubljenim izpeljankam joge, katere lahko zasledimo širom sveta, poudarjam tradicionalni način učenja. Ta je mnogo bolj prijazen do telesa, duha in uma. Manjše skupine omogočajo, da se posvetim potrebam posameznika, samo vadbo pa prilagodim trenutni pripravljenosti vsakega posameznika.

 

Napotki za vadbo

– Zagotovimo si kakovostno joga podlogo, ki ne drsi, drugače bo vadba težja,
– okolje, v katerem vadbo opravljamo naj bo prostorno ter dobro prezračeno,
– za vadbo se oblečemo v udobna oblačila,
– v kolikor lahko, vadimo bosi,
– vadbe ne izvajamo na poln želodec,
– med samo vadbo ne uživamo tekočin,
odeja za ob relaksaciji (opcijsko).

Mobility